مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 16:522022-05-22سياسي

ساماندهی خانه مسافرهای شهرستان همدان در پیش گرفته شود


فرماندار همدان با تاکید بر اینکه در بحث ساماندهی خانه مسافرها اقدام سلبی و ایجابی باید مد نظر باشد، گفت: استقرار بازاریابان خانه مسافرها در خیابان های ورودی شهر همدان نامناسب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی محمدی یکشنبه در نشستی که به منظور ساماندهی خانه مسافرهای شهر همدان برگزار شد، با اشاره به تجربه موفق ساماندهی خانه مسافرها در برخی از استان ها گفت: در همدان هم باید با تسهیل شرایط برای مالکان خانه مسافرها این مشکل را حل کنیم.

وی با بیان اینکه همه مسافرها توانایی مالی اقامت در هتل را ندارند افزود: در چنین شرایطی فعالیت خانه مسافرها یک مزیت است اما باید فعالیت آنها در چارچوب قانون ساما ندهی شود و تحت نظارت باشند.

فرماندار همدان فعالیت و استقرار بازاریابان خانه مسافرها در حاشیه میادین و خیابان های ورودی شهر را نامناسب دانست و تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت تعدادی از مشاوران املاک، سامانه مشخص در فضای مجازی یا یک شماره تلفن مشخص باید این وضعیت اصلاح شود.

محمدی با اشاره به کاهش شیوع ویروس کرونا و احتمال افزایش سفر افزود: دستورالعمل ابلاغی به میراث فرهنگی در خصوص نحوه فعالیت خانه مسافرها تحت قرار داد با یک شرکت گردشگری واجد شرایط با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی باید سریع تر اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی خانه مسافرهای شهرستان همدان در پیش گرفته شود

ساماندهی خانه مسافرهای شهرستان همدان در پیش گرفته شود