مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 16:522022-05-22سياسي

ایجاد کارسراهای صنایع خلاق فرهنگی و فعالیت روحانیون در روستاها برای تحقق شعار سال


نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: سازمان تبلیغات اسلامی گزارشی از اقدامات انجام شده این سازمان درباره تحقق شعار سال از ایجاد کارسراهای خلاق فرهنگی تا فعالیت روحانیون در روستاها برای تحقق شعار سال به کمیسیون فرهنگی ارائه کرد.

- غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: کمیسیون فرهنگی طبق برنامه ای که در دستور کار دارد از وزارتخانه ها و سازمان های مرتبط با حوزه کاری خود برای ارائه گزارش درباره عمل به شعار سال در کمیسیون دعوت به عمل می آورد.

وی افزود: در همین مورد امروز رییس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در کمیسیون فرهنگ گزارش مجموعه تحت امر خود را درباره انجام اقدامات در مسیر تحقق شعار سال ارائه کرد.

  نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبق گزارش ارائه شده به جلسه امروز کمیسیون یکی از اقدامات انجام شده توسط سازمان تبلیغات اسلامی در راستای تحقق شعار تولید دانش بنیان و اشتغالزایی ایجاد کارسراهای صنایع خلاق فرهنگی در کشور است.

منتظری خاطرنشان کرد: اقدام دیگر سازمان تبلیغات اسلامی طبق گزارش ارائه شده در راستای تحقق شعار سال فعالیت در حوزه پویانمایی به ویژه برای کودکان و نوجوانان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کارسراهای صنایع خلاق فرهنگی و فعالیت روحانیون در روستاها برای تحقق شعار سال

ایجاد کارسراهای صنایع خلاق فرهنگی و فعالیت روحانیون در روستاها برای تحقق شعار سال