مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 16:522022-05-22سياسي

اجرای 10 برنامه عملیاتی قرارگاه عفاف و حجاب در دستگاه های سمنان


جانشین قرارگاه حجاب و عفاف استان سمنان از اجرای 10 برنامه عملیاتی با 52 اقدام در دستگاه های اجرایی استان سمنان متناسب با قوانین موجود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بعدازظهر امروز در دومین جلسه قرارگاه حجاب و عفاف استان سمنان که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، با اشاره به موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک اولویت و ضرورت اجتماعی فرهنگی در دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها گفت: عفاف و حجاب یک موضوع سیاسی نیست؛ بلکه در تمدن سازی و بیانیه گام دوم انقلاب، یک ضرورت فرهنگی است.

وی با بیان اینکه القای ناکارآمدی ارکان انقلاب، در مرکز توجه نفوذ راهبردی دشمن قرار دارد، اضافه کرد: وظیفه ما در این قرارگاه، یادآوری و پیگیری مستمر موضوعات، قوانین و اسناد تهیه و تدوین شده است.

معاون استاندار با تأکید بر اینکه نیاز است تا قرارگاه عفاف و حجاب به صورت دقیق متمرکز روی اقدام و برنامه های عملیاتی باشد، عنوان کرد: سیاست گذاری، تصمیم گیری و در نهایت اقدام، در دستور کار ما در قرارگاه عفاف و حجاب قرار دارد.

وی ادامه داد: ما باید در قرارگاه عفاف و حجاب 10 برنامه عملیاتی را با 52 اقدام در دستگاه های اجرایی استان سمنان متناسب با قوانین موجود اجرایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 10 برنامه عملیاتی قرارگاه عفاف و حجاب در دستگاه های سمنان

اجرای 10 برنامه عملیاتی قرارگاه عفاف و حجاب در دستگاه های سمنان