مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 16:522022-05-22اقتصادي

تلاش می کنیم چند گام جلوتر از سارقین فکر و حرکت کنیم


سرقت خودرو، به ویژه در کشوری مثل ایران که خودرو به عنوان کالایی سرمایه ای محسوب می شود، علاوه بر این که مشکلی جامعه شناسانه است، می تواند خسارت های سنگینی به خانواده های متوسط وارد کند.

این معضل، باعث شده است برخی از شرکت های متخصص در حوزه تکنولوژی های ارتباطی به فکر عرضه راه حل های اساسی برای کاهش سرقت خودرو ها باشند.

البته به موازات توسعه صنعت اتومبیل سازی و تنوع در محصولات، به طور پیوسته محصولات مرتبط با ایمنی نیز رشد قابل ملاحظه ای داشته اند.

اما نکته اینجاست که معمولا سارقین خیلی سریع خصوصیت ها و نقاط ضعف این محصولات را شناسایی کرده و تقریبا آن را بی اثر می کنند.

نمونه بارز این وضعیت دزدگیرهای متعارفی است که هم اکنون روی اتومبیل ها نصب می شوند و به هیچ عنوان تضمین کننده امنیت وسایل نقلیه نیست.

شرکت کاوشکام آسیا با برند وایزر مدتی است که با معرفی محصولات و خدماتی بر پایه GPS تلاش کرده است راه حل های جدیدی را برای ناکام گذاشتن سارقین به مردم ارائه کند.

برای بررسی این موضوع با جناب آقای یوسف دوست حسینی مدیر وایزر گفت وگویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

جناب آقای دوست حسینی با تشکر از شما! لطفا بفرمایید شرکت کاوشکام آسیا براساس چه نیازسنجی و مطالعات بازار اقدام به عرضه محصولات و راه حل های فعلی کرده است؟ هدف این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می کنیم چند گام جلوتر از سارقین فکر و حرکت کنیم

تلاش می کنیم چند گام جلوتر از سارقین فکر و حرکت کنیم