مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 16:322022-05-22سياسي

توسعه کتابخانه ها در آستارا نیازمند توجه مسئولان است


مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به رویکرد این نهاد برای فعالیت در راستای ذائقه مخاطبان، گفت: توسعه کتابخانه ها در آستارا نیازمند توجه مسئولان و دستگاه های اجرایی است.

- ، پریسا کرمی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی آستارا اظهار کرد: رویکرد نهاد کتابخانه ها از حالت سنتی خارج و به مجموعه های فرهنگی تبدیل شده که بر اساس ذائقه های متفاوت مخاطبین، برنامه های متنوعی را اجرا و ارائه می کنند.

کرمی عضویت سراسری مخاطبان کتابخانه ها را یکی از امتیازات این نهاد برشمرد و افزود: با عضویت سراسری در کتابخانه های عمومی مخاطبان می توانند از تمامی خدمات کتابخانه های عمومی سراسر کشور بدون محدودیت زمانی و مکانی بهره مند شوند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان بیان کرد: جامعه کتابخوانی استان گیلان با بیش از 65 هزار عضو و 85 باب کتابخانه این آمادگی را دارد تا نیازهای مطالعاتی مردم این استان را در حوزه کتاب و کتابخوانی برطرف کند.

کرمی به اجرای طرح صبحانه با طعم کتاب در استان گیلان اشاره کرد و گفت: کتاب های خوب هر شنبه با همین عنوان به صورت بسته پیامکی برای مسئولین و عموم مخاطبین ارسال می شود.

مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به سهم نیم درصدی نهاد کتابخانه ها از درآمدهای شهرداری ها از شهرداری های آستارا و لون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کتابخانه ها در آستارا نیازمند توجه مسئولان است

توسعه کتابخانه ها در آستارا نیازمند توجه مسئولان است