مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 16:172022-05-22سياسي

شورای فرهنگ عمومی یک جلسه معمولی نباشد


شورای فرهنگ عمومی صرفاً نباید یک جلسه معمولی باشد که اعضا در کنار یکدیگر حضور یابند و گزارش دهند بلکه لازم است برآیند اقدامات را در جامعه شاهد باشیم.

- ، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی یکشنبه در شورای فرهنگی عمومی همدان، در بخش اول با بیان اینکه اسلام جایگاه ویژه ای برای حفظ محیط زیست قائل است، اظهار کرد: محیط بانی از جمله مشاغل سختی است که متأسفانه کمتر به شاغلان این عرصه توجه می شود.

وی با اشاره به حضور خود در منطقه خانگرمز و مشاهده سختی کار محیط بانی گفت: امیدواریم با همراهی مسئولان مربوطه شاهد تغییر قانون و قرار دادن این شغل جزو مشاغل سخت و حمایت بیشتر از این عزیزان باشیم.

امام جمعه همدان در ادامه با تقدیر از اقدامات مدیر کل سابق اداره ارشاد استان و خیر مقدم به مدیر کل جدید و دبیر شورای فرهنگ استان، مطرح کرد: در جلسات گذشته چند مسأله مهم مطرح شده که لازم است در ادامه نیز مورد توجه جدی باشد.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی صرفاً نباید یک جلسه معمولی باشد که اعضا در کنار یکدیگر حضور یابند و گزارش دهند بلکه لازم است برآیند اقدامات را در جامعه شاهد باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی با بیان اینکه ایجاد مرکز تربیت کودک و نوجوان از مصوبات این شورا بوده که باید فعالیت آن زیر نظر شورا برای دستیابی به اهداف مد نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای فرهنگ عمومی یک جلسه معمولی نباشد

شورای فرهنگ عمومی یک جلسه معمولی نباشد