مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 16:122022-05-22سياسي

مهاجرت معکوس به اندازه کاهش آسیب های اجتماعی اهمیت دارد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل گفت: مهاجرت معکوس در اردبیل با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جرایم در منطقه حائز اهمیت است.

- اردبیل- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: مهاجرت معکوس در اردبیل با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جرایم در منطقه حائز اهمیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال آفاقی بعدازظهر یکشنبه در دیدار با رییس و مدیران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان با تاکید بر توسعه مهاجرت معکوس در اردبیل اظهار کرد: در کنار توجه به توسعه امکانات شهری و لزوم توجه به مناطق حاشیه شهرها و محلات فقر نشین و کم برخوردار، توجه به مهاجرت معکوس حائز اهمیت است.

وی بر گسترش همکاری ها به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جرایم در منطقه تاکید کرد و گفت: حاشیه نشینی ارتباط مستقیمی با آسیب های اجتماعی دارد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با قدردانی از خدمات ارزشمند مجموعه ستاد اجرایی و بنیادهای وابسته افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان در حوزه محرومیت زدایی، اشتغال زایی، دانش بنیان، بهداشت و درمان، تولید و کشاورزی و عمرانی و صیانت از خانواده و معضل حاشیه نشینی خدمات گسترده ای انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت معکوس به اندازه کاهش آسیب های اجتماعی اهمیت دارد

مهاجرت معکوس به اندازه کاهش آسیب های اجتماعی اهمیت دارد