مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 16:022022-05-22سياسي

رعایت موارد زیست محیطی خط قرمز ادامه فعالیت واحد تولیدی است


بازرس کل یزد در خصوص فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی استان گفت: رعایت موارد زیست محیطی و استانداردهای لازم، خط قرمز ادامه فعالیت واحد تولیدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سیدمحمدمهدی طباطبایی ظهر امروز در جریان سفر خود به استان یزد با حضور در کارخانه شیشه اردکان، با اشاره به ظرفیت های مستعد موجود در کشور اعم از حوزه های معدن و کشاورزی و سایر حوزه ها، اظهار کرد: یکی از ظرفیت های برخوردار کشور نیروی انسانی است که وقتی پا در چنین مجموعه های عظیم می گذاریم افتخار می کنیم به نیروها و جوانانی این چنینی که با خودباوری و تلاش و زحمت و اعتقادی که به نظام و انقلاب دارند و بومی سازی دانش با تمام مشکلات و گرفتاری های در راستای سربلندی این انقلاب تلاش و زحمت می کشند.

وی با اشاره به مقایسه این واحد نسبت به واحدهای تولیدی بازدیدی سایر استانها؛ افزود: یکی از مواردی که این واحد را نسبت به سایر واحدها برتر نموده است خودکفا بودن است که از اکتشاف تا استخراج و فرآوری و تولید محصول در خود کارخانه صورت می گیرد.

  رییس منطقه شش سازمان بازرسی کل کشور گفت: مسئله مهم دیگری که این واحد را برتر نموده دقت و توجه به مسئله محیط زیست و دانش بنیان بودن و استفاده از ظرفیت داخلی و توان مهندسین جوان داخلی است که با نیروی جوان داخلی و مهندسی نمودن ماشین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت موارد زیست محیطی خط قرمز ادامه فعالیت واحد تولیدی است

رعایت موارد زیست محیطی خط قرمز ادامه فعالیت واحد تولیدی است