مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 16:022022-05-22سياسي

نقش روابط عمومی ها در مبارزه با فساد برجسته است


استاندار مازندران با بیان اینکه روابط عمومی ها بزرگترین نقش را در مبارزه با فساد دارند، گفت: باید در این راستا با قوت وارد عمل شوند و به کسی اجازه دست درازی به بیت المال را ندهند.

- ، سید محمود حسینی پور عصر یکشنبه در همایش بزرگ روابط عمومی های ادارات، فرمانداری ها و شهرداری های مازندران در مجموعه گردشگری و تاریخی عباس آباد بهشهر اظهار کرد: رسانه و روابط عمومی در مبارزه با فساد دستگاهی نقش دارند و باید در این راستا روشنگری شود.

وی افزود: روابط عمومی ها بزرگترین نقش را در مبارزه با فساد دارند و باید در این راستا با قوت وارد عمل شده و به کسی اجازه دست درازی به بیت المال را ندهند.

استاندار مازندران گفت: با داشتن دستگاه سالم اداری می توانیم به توسعه و پیشرفت برسیم و با دستگاه ناسالم هی پیشرفت و توسعه ای ایجاد نمی شود و باید دست افرادی که قصد دست درازی به بیت المال دارند؛ با اطلاع رسانی مناسب و درست قطع شود که یکی از مهمترین مؤلفه های روابط عمومی صداقت است.

حسینی پور با اشاره به اینکه نیازمند تحول در بیانیه مأموریت روابط عمومی ها هستیم؛ یادآور شد: باید مدیریت روابط عمومی متناسب با جهاد تبیین بازتعریف شود و این مسئله تنها در شعار خلاصه نشود و عملیاتی وارد کار شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش روابط عمومی ها در مبارزه با فساد برجسته است

نقش روابط عمومی ها در مبارزه با فساد برجسته است