مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 15:572022-05-22بين الملل

اسراییل در برابر حماس عاجز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه معاریو در گزارشی نوشت: اسراییل در برابر جنبش حماس در غزه که روز به روز توان خودش را افزایش می دهد، - روزنامه معاریو نوشت: تحولات ماه های اخیر نشان داده که مقامات سیاسی و نظامی اسراییلی در برابر جنبش حماس ضعیف و ناتوان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه معاریو در گزارشی نوشت: اسراییل در برابر جنبش حماس در غزه که روز به روز توان خودش را افزایش می دهد، عاجز و ناتوان است.

در ادامه این گزارش آمده است: ما نتوانسته ایم در برابر حماس قدرت بازدارندگی ایجاد کنیم و در هر عملیاتی با وجود اینکه بدنبال نابودی حماس بوده ایم، اما در نهایت به این جنبش فلسطینی آسیبی وارد نشده است.

معاریو با اذعان به قدرت مقاومت فلسطین، اعلام کرد: حماس با وجود درگیری در جنگ های مختلف، بار دیگر به مقاومت برمی خیزد، همه این ها باعث شده که تل آوی برابر حماس سر خم کند.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه نوشت: از زمان سیطره حماس بر نوار غزه در سال 2007، طی 15 سال اخیر سران نظامی و سیاسی ما برابر حماس ضعیف ظاهر شده اند و قدرت بازدارندگی ارتش اسراییل از بین رفته است.

معاریو در پایان گزارش خود آورده است: حماس در یحیی السنوار (رییس دفتر سیاسی حماس در غزه) و یا محمد الضیف (فرمانده قسام) خلاصه نمی شود که با از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل در برابر حماس عاجز است

اسراییل در برابر حماس عاجز است