مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 15:522022-05-22اجتماعي

ماجرای کهنه تعلل شهرداری و حقوق پرداخت نشده کارگران بی پناه


پرداخت نکردن به موقع حقوق کارگران شهرداری فسا طی ماه های گذشته، باعث اعتراض این قشر زحمتکش جامعه شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فسا، با گذری کوتاه در خیابان ها و معابر شهری و نگاه به بلوارها و میادین شهر به خوبی می توان میزان زحمت و فعالیت کارگران فعال و پرتلاش شهرداری را دید.

افرادی که بدون تعطیلی و حتی عده ای از آنها به صورت شبانه و در روزهای سرد و گرم سال در حال فعالیت هستند تا محیط زندگی ما، در کنار پاکسازی از زباله ها، مکانی زیبا و چشم نواز باشد و بی انصافی است اگر در برابر این همه تلاش و از خودگذشتگی آنها، نسبت به حقوق اولیه اشان بی تفاوت باشیم.

هرچند که در روایت و احادیث معصومین(ع) نیز تاکید شده است که مزد کارگر را باید قبل از خشک شدن عرقش بپردازید اما سال ها است که کارگران برخی ادارات و نهادهای مختلف و مخصوصا کارگران شهرداری ها نسبت به عدم دریافت چندماهه حقوق خود گلایه مند هستند.

 این روزها با وجود شرایط اقتصادی جامعه در اکثر اوقات، پرداخت نشدن به موقع حقوق برای افرادی که با درآمد حداقلی روزگار می گذرانند، سبب می شود که برخی از آنها در تامین نیاز های اولیه زندگی خود عاجز بمانند و فشار مضاعفی را تحمل کنند و این امر، می طلبد که مسئولین تلاش کنند با گرفتن تصمیمات درست و اقدامات لازم این مشکلات را کاهش دهند نه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای کهنه تعلل شهرداری و حقوق پرداخت نشده کارگران بی پناه

ماجرای کهنه تعلل شهرداری و حقوق پرداخت نشده کارگران بی پناه