مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 15:522022-05-22بين الملل

پشت پرده حمله کم سابقه اسراییل به سوریه


«اکنون که به نظر می رسد تلاش های ایران و آمریکا جهت احیای توافق برجام تا حدی با رکود و سکون روبه رو شده و شانس احیای برجام کاهش یافته است، به احتمال زیاد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری اینساید عربیا ، در گزارشی با اشاره به رکودِ جاری در چهارچوب مذاکرات اتمی ایران و در عین حال تضعیف چشم انداز دستیابی به یک توافق در چهارچوب مذاکرات وین، به طور خاص از احتمال تشدید تنش زایی های اسراییل علیه ایران در اقصی نقاط خاورمیانه خبر داده است.

این پایگاه خبری به طور خاص نگرانی های اسراییل از قدرت گیری منطقه ای ایران و اوج گیری نفوذ آن در مناطقی نظیر یمن و سوریه را عامل اصلی نگرانی های اسراییل ارزیابی کرده و از تلاش های تل آویو جهت جلب نظرِ موافق واشینگتن برای همراهی با این رژیم در انجام اقدامات و عملیات های ضدایرانی اش، پرده برداری کرده است.

تلاش هایی که به طور خاص نمونه آن ها را می توان در سفر اخیر بنی گانتس وزیر دفاع اسراییل به آمریکا و رایزنی های وی در مورد ایران و یا طرح اخباری مبنی بر برگزاری رزمایش های مشترک آمریکا و اسراییل همراه با شبیه سازی حمله به تاسیسات اتمی ایران مشاهده کرد.

پایگاه خبری اینساید عربیا در این رابطه می نویسد: اسراییل مرگبارترین حمله هوایی خود به سوریه در بیش از 12 ماه اخیر را در تاریخ 21 آپریل انجام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده حمله کم سابقه اسراییل به سوریه

پشت پرده حمله کم سابقه اسراییل به سوریه