مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 15:322022-05-22سياسي

حمایت شهرداری از اجرای برنامه های کودک محور در سمنان


در سال جاری حمایت از برنامه های کودک محور در این شهر ادامه دارد و همه سازمان های زیرمجموعه شهرداری موظف هستند در اجرای این برنامه ها مشارکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدعلی مرتضی نژاد شهردار سمنان بعدازظهر امروز در نشست مدیران شهرداری که در سالن شهید بابایی شهرداری برگزار شد، با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در اداره شهر دوستدار کودک شهرداری گفت: یکی از سیاست ها و برنامه های اصلی شهرداری سمنان، انتخاب رویکرد کودک محوری در راستای مؤلفه های شهر دوستدار کودک است.

وی اضافه کرد: شهرداری سمنان در راستای مؤلفه های شهر دوستدار کودک فعالیت های مطلوبی را انجام داده است.

شهردار سمنان با تأکید بر مشارکت کودکان در تصمیم گیری های شهری، نقش آنها را به عنوان شهروندان و مؤثران آینده مهم ارزیابی کرد و از مدیران شهری خواست تا از نظرات آنان در فعالیت های شهری بهره گیرند.

مرتضی نژاد خاطرنشان کرد: در سال جاری حمایت از برنامه های کودک محور ادامه دارد و همه سازمان های زیرمجموعه شهرداری سمنان موظف هستند، در اجرای این برنامه ها، همیار اداره شهر دوستدار کودک باشند.

وی با تقدیر از اجرای برنامه هایی با محور کودکان کار و کودکان دارای نیازهای ویژه، خواستار تداوم این گونه برنامه ها در سال جاری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت شهرداری از اجرای برنامه های کودک محور در سمنان

حمایت شهرداری از اجرای برنامه های کودک محور در سمنان