مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 15:322022-05-22پزشكي

اتاق عمل بیمارستان کنگان به پیشرفته ترین دستگاه جراحی چشم مجهز شد


به همت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یک دستگاه پیشرفته جراحی چشم به نام دستگاه فیکو استلاریس الیت در اختیار بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان قرار داده شد.

- بوشهر- به همت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یک دستگاه پیشرفته جراحی چشم به نام دستگاه فیکو استلاریس الیت در اختیار بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان قرار داده شد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: اولین عمل جراحی با این دستگاه جدید را بر روی یک مراجعه کننده با موفقیت انجام داد.

احمد یزدان پناه اظهار داشت: این دستگاه متعلق به یکی از برندهای سرشناس جهان و از مدرن ترین و قدرتمندترین دستگاه فیکو حال حاضر دنیاست.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: این دستگاه داری امکانات و فناوری های بیشتر نسبت به نمونه پیشین موجود در بیمارستان است که کیفیت اعمال جراحی چشم با خرید این دستگاه به شکل محسوسی ارتقا می یابد.

یزدان پناه اضافه کرد: فناوری به روز و پیشرفته این دستگاه می تواند باعث شود تا عمده بیماران جنوب استان بوشهر در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اقدام به جراحی و درمان نمایند و از مراجعه به مراکز درمانی در شهرهای و استان های دیگر جلوگیری خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق عمل بیمارستان کنگان به پیشرفته ترین دستگاه جراحی چشم مجهز شد

اتاق عمل بیمارستان کنگان به پیشرفته ترین دستگاه جراحی چشم مجهز شد