مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 14:522022-05-22سياسي

الگو برداری از شهدا بهترین راه تکریم آنان است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه الگو برداری از شهدا بهترین راه تکریم آنان است، گفت: مسئولان فرهنگی تولید محتوای فاخر در این زمینه را برای جوانان مد نظر داشته باشند.

- ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر یکشنبه در آیین معنوی روایت مادری آیین تجلیل از مقام مادران شهیدان استان سمنان به مناسبت روز مقاومت و فتح خرمشهر، در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی استان سمنان، با بیان اینکه شهدا و خانواده آنان نیازمند برگزاری مراسم تکریم نیستند، ابراز کرد: الگوبرداری از شهدا بهترین راه تکریم آنان است.

وی با بیان اینکه مسئولان فرهنگی تولید محتوای فاخر در این زمینه را برای جوانان مد نظر داشته باشند، افزود: نویسندگان و فعالان فرهنگی زمینه سازی برای الگو پذیری جوانان جامعه از شهدا را که رسالتی سنگین و مهم است بر دوش دارند.

انتشار آثار مرتبط با شهیدان امام جمعه سمنان با اشاره به کلام خداوند متعال که می فرمایند هرکس خانواده شهدا را خوشحال کند، من را خوشحال کرده و هرکس آنان را خشمگین کند من را خشمگین کرده است، تاکید داشت: رفع مشکلات خاناده معزز شهدا در زمره مسئولیت های مسئولان استان است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به نشر کتاب های حوزه دفاع مقدس برای رساندن پیام شهدا به نسل جوان، گفت: کتاب مادر که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگو برداری از شهدا بهترین راه تکریم آنان است

الگو برداری از شهدا بهترین راه تکریم آنان است