مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 14:222022-05-22سياسي

کنگره شهدای دانش آموز با حضور معاون رییس جمهور در بوشهر برگزار می شود


فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از برگزاری کنگره شهدا دانش آموز در سوم خرداد ماه با حضور محسن رضایی معاون رییس جمهور در بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر؛ سردار علی رزمجو امروز ظهر در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون سوم و چهارم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: عملیات بیت المقدس در بین سایر عملیات ها از اهمیت خاص و جایگاه ویژه ای برخوردار است که از نتایج ارزشمند آن می توان به آزادی خرمشهر، هویزه ،پادگان حمید و خارج شدن بخش وسیعی از خاک جنوب ایران اسلامی از تیر راس دشمنان اشاره کرد و استان ولایتمدار بوشهر نیز در این عملیات 87 شهید را تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد.

  فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: فتح خرمشهر حیرت کشورهای جهان را برافروخت و این پیروزی یک حماسه تابناک و به یادماندنی و کم نظیر به شمار می رود که ملت قهرمان ما توانست با تجهیزات کم در برابر دشمنان ایستادگی کند.

  وی تصریح کرد: در فتح خرمشهر ارزش های الهی و ایمان رزمندگان و مردم متجلی شد و ملت ایران توانست اقتدار اسکتبار جهانی را شکست دهد و دیدگاه های جهانی نسبت به جمهوری اسلامی تغییر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره شهدای دانش آموز با حضور معاون رییس جمهور در بوشهر برگزار می شود

کنگره شهدای دانش آموز با حضور معاون رییس جمهور در بوشهر برگزار می شود