مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 14:072022-05-22سياسي

خدام امام رضا «ع» میهمان ویژه کهگیلویه و بویراحمد/تشریح برنامه های زیر سایه خورشید


برنامه های زیر سایه خورشید در استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور استاندار تشریح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، ستار هدایت خواه در نشست برنامه ریزی پانزدهمین دوره جشن های سراسری مردمی و معنوی زیر سایه خورشید که با حضور استاندار برگزار شد اظهار کرد: جشن های ملی و بین المللی زیر سایه خورشید پانزدهمین دوره خود را پشت سر می گذارد این جشن ها در 15 کشور دیگر نیز برگزار می شود.

هدایتخواه در ادامه گفت: این جشن ها از میلاد کریمه اهل بیت شروع و تا میلاد امام حسن مجتبی ادامه دارد که با حضور خدام رضوی، پرچم متبرک آن حضرت در استان های مختلف حضور پیدا خواهد کرد و در این ایام کل کشور حس و بوی رضوی می گیرد.

وی افزود: در این سالها که خدام حضور پیدا کردند اولین بار است که این جلسات با حضور استاندار برگزار می شود در سال هایی که آیت الله رییسی تولیت آستان قدس رضوی را بر عهده داشتند در برگزاری جشن ها اهتمام جدی وجود داشت.

این مسئول در ادامه گفت: در سال 1400 برنامه های مختلفی در همین زمینه برگزار شد در سال گذشته به مدت 7 روز این برنامه ها در استان برگزار شد و در 17 نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد خدام رضوی به همراه پرچم متبرک آستان قدس رضوی حضور پیدا کردند و 87 برنامه در کل استان اجرا گردید و 15 هزار نفر به صورت مستقیم در این برنامه ها حضور داشتند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدام امام رضا «ع» میهمان ویژه کهگیلویه و بویراحمد/تشریح برنامه های زیر سایه خورشید

خدام امام رضا «ع» میهمان ویژه کهگیلویه و بویراحمد/تشریح برنامه های زیر سایه خورشید