مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 13:572022-05-22ورزشي

اکثر شهرستان های مازندران فاقد زورخانه هستند


رییس هیئت ورزش های زورخانه ای مازندران با اشاره به ساماندهی شدن هزار و 500 ورزشکار گفت: اکثر شهرستان های استان فاقد زورخانه هستند.

- ، روح الله سوادکوهی ظهر یکشنبه در نشست هیئت زورخانه ای استان با بیان اینکه ورزش زورخانه ای یک تاریخ و فرهنگ به شمار می رود، افزود: این ورزش برخلاف تمام ورزش ها دارای جنس متفاوتی است و با ذکر ائمه عجین شده است.

وی اظهار داشت: ورزشکاران ورزش زورخانه ای در حال عبادت هستند و از ورزش زورخانه ای به عنوان مسجد دوم ایرانیان یاد می شود و نوعی افتخار است.

وی ادامه داد: ارج و قرب فرزندان حضرت زهرا (س) در ورزش زورخانه ای بسیار بالا است و ورزش زورخانه ای استان مازندران با همت ورزشکاران، هفت بازوبند پهلوانی و قهرمانی کسب کرده است.

سوادکوهی دریافت هفت بازوبند پهلوانی را طی دوران مختلف یک افتخار دانست و گفت: مازندران در ورزش زورخانه ای سرآمد است و قهرمان کشتی پهلوانی شده است.

رییس هیئت ورزش های زورخانه ای مازندران ادامه داد: از سال 98 تاکنون هزار و 500 ورزشکار ساماندهی شدند ولی متأسفانه اکثر شهرستان های استان فاقد زورخانه هستند و باید تدابیری برای احداث این سالن ها اندیشیده شود.

وی با اشاره به افتتاح زورخانه ای در نکا با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون تومان گفت: همچنین زورخانه هایی در بهشهر، سوادکوه و ساری در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر شهرستان های مازندران فاقد زورخانه هستند

اکثر شهرستان های مازندران فاقد زورخانه هستند