مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 13:472022-05-22اقتصادي

سامانه شفافیت استانداری آذربایجان شرقی رونمایی شد


سامانه شفافیت استانداری آذربایجان شرقی با هدف توسعه شفافیت، افزایش مسئولیت پذیری و پاسخگویی و ارتقای سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سامانه شفافیت استانداری آذربایجان شرقی روز شنبه به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی و در نشست مدیران روابط عمومی فرمانداری های استان با حضور معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی و توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی، رونمایی شد و فعالیت خود را با نشانی shafaf.

ostan-as.

ir رسماً آغاز کرد.

  در این سامانه عملکرد مالی، اطلاعات معاملات و قراردادها، گزارش های عملکرد، قوانین و مقررات، مجوزهای صادره، برنامه های توسعه، فرآیندهای استخدام و جذب نیرو، اسناد و اطلاعات پژوهشی، اطلاعات مدیران و اطلاعات موردنیاز کسب وکارها برای عموم مردم قابل دسترسی است.

  این سامانه براساس قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و مصوبه شورای اجرایی فناوری اطلاعات راه اندازی شده و به صورت مستمر از نظر محتوا و بستر به روزرسانی خواهد شد.

  علاوه بر سامانه شفافیت، شهروندان می توانند کلیه اطلاعات موردنیاز خود را از طریق سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از دستگاه ها درخواست کنند که طبق قانون، دستگاه ها موظف به پاسخ گویی به درخواست های شهروندان در مهلت قانونی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه شفافیت استانداری آذربایجان شرقی رونمایی شد

سامانه شفافیت استانداری آذربایجان شرقی رونمایی شد