مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 13:172022-05-22سياسي

کنگره 3400 شهید والامقام استان اردبیل برگزار می شود


دبیر اجرایی بزرگداشت کنگره 3400 شهید استان اردبیل گفت: کنگره 3400 شهید والامقام استان اردبیل با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ به نسل امروز برگزار می شود.

- ، علیرضا حسن زاده ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: کنگره 3400 شهید استان اردبیل پس از برنامه ریزی های لازم با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل امروزی به صورت باشکوه با حضور میهمانان کشوری و استانی در اردبیل برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دستگاه های مربوطه برای برگزاری هرچه باشکوه تر این برنامه باید اهتمام ویژه داشته باشند، افزود: برگزاری کنگره شهدای والامقام استان اردبیل فرصت مغتنمی است تا یاد و خاطره شهدا را در جامعه زنده کرده و همانند 8 سال دفاع مقدس عطر و بوی شهید و روحیه شهادت طلبی و جهادی در سطح جامعه حس شود.

دبیر اجرایی بزرگداشت کنگره 3400 شهید استان اردبیل بیان کرد: خروجی برگزاری این کنگره عظیم علاوه برجذب اعتبارات ویژه برای استان اردبیل باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و کاهش آسیب های اجتماعی تأثیرگذار باشد.

حسن زاده با اشاره به اینکه فضای مناطق مختلف استان اردبیل برای برگزاری این کنگره ملی آماده می شود، گفت: ساختمان کنگره شهدای والامقام استان اردبیل نیز به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در سوم خرداد افتتاح م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره 3400 شهید والامقام استان اردبیل برگزار می شود

کنگره 3400 شهید والامقام استان اردبیل برگزار می شود