مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 12:572022-05-22بين الملل

تعداد 11 فروند پهپاد اوکراینی سرنگون شد


سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که از زمان آغاز عملیات نظامی این کشور در اوکراین، حدود هزار فروند پهپاد اوکراینی ساقط شده اند.

- به نقل از ریانووستی، ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی روسیه تعداد 11 فروند پهپاد اوکراینی را در منطقه خرسون رهگیری و منهدم کرده است.

کوناشنکوف همچنین افزود که علاوه بر این، دو راکت شلیک شده از سامانه پرتاب چندگانه راکت اسمرچ نیز در منطقه خارکیف رهگیری و نابود شدند.

وی با اشاره به این مسئله که روسیه از زمان آغاز عملیات نظامی خود در اوکراین حدود یک هزار پهپاد اوکراینی را منهدم کرده است، ادامه داد: از زمان آغاز عملیات نظامی، در مجموع تعداد 174 فروند هواپیما، 125 فروند بالگرد، 977 فروند پهپاد، 317 سامانه موشک ضدهوایی، 198 دستگاه تانک و دیگر خودروهای زرهی، 408 پرتابگر چندگانه راکت منهدم شده اند.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه افزود که نیروهای موشکی و توپخانه ای ارتش روسیه 41 مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی، 76 واحد توپخانه و خمپاره شامل 3 سامانه خمپاره انداز گراد را منهدم کردند.

کوناشنکوف در پایان افزود که جنگنده های روسی سه پست فرماندهی و 26 منطقه تجمع نیروها و انبار مهمات اوکراینی ها را هدف قرار دادند و بیش از 210 ملی گرای اوکراینی را کشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد 11 فروند پهپاد اوکراینی سرنگون شد

تعداد 11 فروند پهپاد اوکراینی سرنگون شد