مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 12:522022-05-22اجتماعي

احداث «دامپروری سیرک» به نفع مردم است/ استفاده از به روزترین امکانات در ساخت مجتمع


رییس بنیاد مستضعفان چهارمحال و بختیاری در خصوص احداث مجتمع دامپروری سیرک گفت: قرار است مدرن ترین گاوداری در این منطقه با به روزترین امکانات دایر شود که وجود آن ها تمام نگرانی های زیست محیطی را رفع می کند.

- سیدقدیر مرتضوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ایجاد ظرفیت برای خدمت به مردم استان از وظایف بنیاد مستضعفان است که با توجه به ظرفیت های موجود ایجاد مجتمع های دامپروری بزرگترین خدمت به جوانان این استان است.

رییس بنیاد مستضعفان چهارمحال و بختیاری افزود: جانمایی مجتمع دامپروری سیرک در نزدیکی محل سکونت مردم نگرانی های زیست محیطی و بهداشتی برای اهالی منطقه ایجاد کرده است که مخالف ساخت آن هستند.

سلامت مردم اولویت ماست وی ادامه داد: این خدمت برای مردم و به نفع مردم است پس قطعا بدون رضایت آنان به سرانجام نخواهد رسید و اکنون در مرحله مذاکره با مردم هستیم و این افراد باید بدانند اگر این مجتمع سلامت آنان را به خطر بیندازد قطعا مانع احداث آن خواهیم شد.

رییس بنیاد مستضعفان استان اظهار داشت: قرار است مدرن ترین گاوداری در این منطقه دایر شود که با دستگاه هایی که دارد همه نگرانی ها و خطرات احتمالی را رفع می کند.

وی افزود: طرح های اشتغالزایی در استان توسط هلدینگ ها انجام می شود که در توسعه ظرفیت های موجود امکان سنجی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث «دامپروری سیرک» به نفع مردم است/ استفاده از به روزترین امکانات در ساخت مجتمع

احداث «دامپروری سیرک» به نفع مردم است/ استفاده از به روزترین امکانات در ساخت مجتمع