مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 12:272022-05-22دانش

نظریه «سلامت معنوی اسلامی قلب سلیم» ارائه می شود


نظریه «سلامت معنوی اسلامی قلب سلیم» در روز چهارشنبه ارائه خواهد شد.

- ، کمیته دستگاهی شورای نظریه پردازی، نقد و مناظره علمی در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در روز چهارشنبه مورخ 4 خردادماه 1401، پیش اجلاسیه نظریه سلامت معنوی اسلامی قلب سلیم را از ساعت 9 الی 12 صبح با حضور داوران، ناقدان و ناظرانی از شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می کند.

مینو اسد زندی، نظریه پرداز سلامت معنوی اسلامی قلب سلیم با بیان اینکه این نظریه بر مبنای شواهد دینی اسلام طراحی و اعتبارسنجی شده است، گفت: در طول 20 سال، 80 مقاله معتبر، 27 طرح و پایان نامه تحقیقاتی و 24 کتاب مرتبط در این زمینه منتشرشده است که بیانگر بنیه قوی علمی نظریه سلامت معنوی اسلامی است.

وی با اظهار امیدواری در خصوص اینکه این نظریه به عنوان نظریه بومی برای ارائه خدمات سلامت معنوی در کل کشور ارائه خواهد شد، بیان کرد: مدل مراقبتی معنوی قلب سلیم ، این خدمات خود مراقبتی را در ابتدا برای ارائه کنندگان خدمات سلامت معنوی اجرا می کند تا آنها شایستگی کامل را در این زمینه کسب کنند.

دبیر کمیته دستگاهی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه بقیه الله (عج) ادامه داد: پس از کسب شایستگی ارائه کنندگان خدمات معنوی و سنجش آن، مشاوره معنوی به مددجویان سالم اعم از جوانان مایل به ازدواج، مادران باردار و شیرده، خانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظریه «سلامت معنوی اسلامی قلب سلیم» ارائه می شود

نظریه «سلامت معنوی اسلامی قلب سلیم» ارائه می شود