مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:472022-05-22سياسي

پاسخ به نقدها و سوالات مردم، مصداق جهاد تبیین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، آیت الله علیرضا اسلامیان نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای جامعه روحانیت چهامحال و بختیاری اظهار کرد: همه ما باید در قبال جامعه خود احساس وظیفه کرده و در خصوص مسائل مهمی که برای مردم جای سوال است، روشنگری عاقلانه و منطقی داشته باشیم.

وی گفت: ما هر جایی توانستیم با مردم جامعه صحبت کنیم، دلیل بیاوریم و محترمانه و صبورانه پاسخ سوالات مردم را دهیم به موفقیت های بزرگی دست یافته ایم.

پاسخ به نقدهای مردم مصداق جهاد تبیین است نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مصداق جهاد تبیین، ارتباط گیری با مردم جامعه و پاسخ به سوالات و نقدهای آن ها است.

اسلامیان با بیان اینکه ائمه اطهار از تک تک ثانیه های زندگی خود در راستای ترویج و تبیین دین در جامعه استفاده کردند، عنوان کرد: باید همگی در عرصه جهاد تبیین با تمام توان خود وارد شویم و از لحظه به لحظه عمر خود در این موضوع مهم استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نباید به میزهای ریاست و مسؤولیت دل بست و برای آن ها تلاش کرد بلکه باید همه تلاش ما روی مسئله جهاد تبیین و ارتباط گیری بیش از پیش با مردم متمرکز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به نقدها و سوالات مردم، مصداق جهاد تبیین است

پاسخ به نقدها و سوالات مردم، مصداق جهاد تبیین است