مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:472022-05-22اجتماعي

خیزش گرد و غبار در آسمان خراسان جنوبی/ دید افقی کاهش یافت


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک که از اواخر روز گذشته در خراسان جنوبی آغاز شد همچنان دارد و موجب خیزش گردو خاک، - جواد نخعی، کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی امروز در گف وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، پرامون آخرن وضعیت جوی استان، اظهار داشت: با توجه به الگوی نقشه های پیش یابی و خروجی مدل های هواشناسی طی امروز تداوم ناپایداری ها را به صورت وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در استان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ناپایداری های جوی در استان با کاهش دید و کاهش کیفیت هوا همراه خواهد بود، بیان داشت: در مرز شرقی و برخی از نقاط غربی احتمال طوفان گرد و خاک و ایجاد خسارت دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی افزود: بیشترین کاهش دید از ایستگاه سربیشه با 2 هزار متر، ایستگاه بیرجند با 2 هزار و 500 متر و ایستگاه های طبس، بشرویه و نهبندان با 4 هزار متر، قائنات 5 هزار متر و فردوس و سرایان 6 هزار متر گزارش شده است.

نخعی اعلام کرد: وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک که از اواخر روز گذشته در خراسان جنوبی آغاز شد همچنان دارد و موجب خیزش گردو خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد شد.

وی از کاهش دمای هوا خبر داد و تبیین کرد: طی امروز و امشب کاهش محسوس دما پیش بینی می شود و از عصر روز دوشنبه تا روز چهارشنبه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیزش گرد و غبار در آسمان خراسان جنوبی/ دید افقی کاهش یافت

خیزش گرد و غبار در آسمان خراسان جنوبی/ دید افقی کاهش یافت