مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:322022-05-22اقتصادي

استاندار قم: کاهش هزینه ها اولویت طرح نهضت ملی مسکن است


استاندار قم با اشاره به برنامه های دولت برای تامین مسکن مورد نیاز جامعه در قالب طرح نهضت ملی مسکن، کاهش هزینه های ساخت و ساز را یکی از مهم ترین نیازها و اولویت های این طرح دانست و بر لزوم استفاده پیمانکاران از فناوری ها و تکنولوژی های روز در راستای تحقق این هدف تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی پیش از ظهر امروز در نشست شورای تامین مسکن استان قم، با بیان اینکه نقاط ضعف و قوت طرح مسکن مهر در مقابل دید ما قرار دارد، افزود: ما با مدل ساخت واحدهای مسکونی در پردیسان از نظر تراکم و سایر مدل های شهرسازی و معماری مخالف هستیم و لازم است در طرح های جدید احداث مسکن مشکلات کنونی تکرار نشود.

وی ادمه داد: طبق آمار و ارزیابی های انجام شده سرانه جرم در ساختمان های بلندمرتبه و بیش از سه طبقه بسیار بیشتر از ساختمان های تا سه طبقه و کمتر می باشد.

شاهچراغی ابراز کرد: اصل بحث و رویکرد در طرح نهضت ملی مسکن بر رایگان بودن زمین بوده و حرف و حدیث های مطرح شده در زمینه 99 ساله شدن صدور اسناد این واحدها در شورای ملی زمین باید حل و فصل شود.

استاندار قم با تاکید بر ضروت کاهش هزینه های احداث طرح نهضت ملی مسکن، خاطرنشان کرد: باید هزینه های تمام شده این طرح تاجایی که امکان دارد در پایین ترین شکل انجام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قم: کاهش هزینه ها اولویت طرح نهضت ملی مسکن است

استاندار قم: کاهش هزینه ها اولویت طرح نهضت ملی مسکن است