مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:222022-05-22سياسي

لزوم برنامه ریزی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران بر لزوم برنامه ریزی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: دفاع مقدس پاسداری از دین و وطن بوده است.

- ، سردار عبدالله ملکی پیش ازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه رزمندگان اسلام با کمک نیروهای مختلف مردمی و بسیجی برابر دشمن مقاومت کردند و در نهایت با جانفشانی ایثارگران، خونین شهر به خرمشهر تبدیل شد، گفت: رزمندگان مازندرانی در سه تیپ از جمله بیت المقدس، نور و 25 کربلا حضور داشتند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس دفاع از اسلام، عفت و قرآن بود، افزود: دفاع مقدس پاسداری از دین و وطن بوده است و با همت تلاش رزمندگان خرمشهر و هویزه آزادسازی شد.

وی برلزوم جریان سازی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: حماسه مقاومت و آزادسازی خرمشهر باید هرساله و همواره گرامی داشته شود.

سردار ملکی با اشاره به اینکه ساری پایتخت و مرکز رویداد بین المللی گردشگری اکو تعیین شده است، گفت: اداره کل حفظ آثار به عنوان مسئول کمیته صلح و ایثار انتخاب شده است، از این رو مراسم گرامیداشت حماسه خرمشهر در منطقه نمادین هفت تپه در مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برنامه ریزی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

لزوم برنامه ریزی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه