مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-22سياسي

حمایت 260 نماینده مجلس از معاون پارلمانی رییس جمهور


260 نماینده مجلس شورای اسلامی از سید محمد حسینی معاون پارلمانی دولت حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، 260 نماینده مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به  آیت الله رییسی حمایت خود را از سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور اعلام کردند.

نمایندگان مجلس حضور دائمی سیدمحمد حسینی در صحن علنی مجلس، برخورد توأم با متانت و سعه صدر و صداقت در گفتار و کردار وی با منتخبان مردم و احساس مسئولیت در حل مشکلات حوزه انتخابیه نمایندگان و حضور فعال و کارآمدی ایشان در فرآیند رأی اعتماد کابینه دولت سیزدهم، تصویب طرحها و لوایح و مکاتبات مؤثر با هیأت رییسه و شورای نگهبان و ایجاد ارتباط با سایر ارکان دولت و وزارتخانه ها و سازمانهای ذیربط و .

را از دلایل حمایت خود اعلام کرده اند.

در میان امضا کنندگان این نامه اسامی نمایندگانی همچون علی نیکزاد، مسعود پزشکیان، محمد مهدی زاهدی، حاجی دلیگانی، مصطفی میرسلیم، مرتضی آقاطهرانی، الیاس ناردان، سیدمحمود نبویان، احسان قاضی زاده هاشمی، حسن نوروزی، مجتبی ذالنور، سیدشمس الدین حسینی، علیرضا سلیمی، حمیدرضا حاجی بابایی، محمد صالح جوکار و.

  دیده می شود.

در متن این نامه که صبح امروز یکشنبه (1 خرداد) در نشست علنی مجلس قرائت شد، آمده است: یکی از برکات و دستاوردهای تفاهم و تعامل سازنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 260 نماینده مجلس از معاون پارلمانی رییس جمهور

حمایت 260 نماینده مجلس از معاون پارلمانی رییس جمهور