مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:022022-05-22اقتصادي

امضای تفاهمنامه با بنیاد مسکن در زمینه توسعه و عمران روستایی


رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از تبادل تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت کشور و بنیاد مسکن در زمینه توسعه و عمران روستایی خبر داد.

- ، مهدی جمالی نژاد گفت: زمینه های همکاری دو طرف در این تفاهم نامه شامل ایجاد زمینه تعامل مثبت و سازنده میان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه فعالیت های مرتبط با توسعه و عمران روستایی و بهبود کمی و کیفی و تسریع در روند تحقق فعالیت های مرتبط با تهیه، بازنگری و اجرای طرح های توسعه روستایی با اولویت شهرستان های کمتر توسعه یافته است.

وی، ارتقای کیفیت ساخت و سازهای روستایی و ترویج معماری بومی و اسلامی-ایرانی و ساماندهی مدیریت امور زمین در روستاها را سایر زمینه های همکاری این تفاهم نامه ذکر کرد.

جمالی نژاد، همکاری در زمینه تهیه، بازنگری و اجرای طرح هادی روستایی را از موضوعات این تفاهم نامه برشمرد و گفت: مقرر شد نظرات رییس شورای اسلامی روستا و دهیار در کمیته کارشناسی و کارگروه تصویب طرح هادی اخذ شود و به منظور تحقق مصوبات طرح های هادی روستایی، بنیاد مسکن پس از تصویب طرح، مراتب را از طریق فرمانداری به دهیاری ابلاغ و یک نسخه از گزارش و آلبوم نقشه های طرح مذکور را بصورت رایگان در اختیار دهیاری قرار خواهد داد و دهیاری نیز پی گیری های لازم را از طریق دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهمنامه با بنیاد مسکن در زمینه توسعه و عمران روستایی

امضای تفاهمنامه با بنیاد مسکن در زمینه توسعه و عمران روستایی