مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 10:582022-05-22سياسي

برگزاری نشست های «مبانی انسان شناسی در تمدن نوین الهی» در قم


دبیر مجمع هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب استان قم از برگزاری سلسله نشست های «مبانی انسان شناسی در تمدن نوین الهی» با سخنرانی استاد محمد شجاعی در قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم سیدمهدی میرقیصری در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام برگزاری سلسله نشست های مبانی انسان شناسی در تمدن نوین الهی در شهر قم با همکاری موسسه منتظران منجی گفت:  این نشست ها با حضور خواهران و برادران علاقه مند به معارف اهل بیت(ع) برگزار می شود و حضور برای علاقه مندان به مباحث معرفتی در این نشست آزاد است.

وی تصریح کرد: در راستای تاکید مقام معظم رهبری در  بیانیه گام دوم انقلاب ، مجمع هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب استان قم طی سه سال گذشته نشست ها و جلسات بصیرتی و معرفتی را در شهر قم پایه گذاری کرده است که باعث تقویت گفتمان جبهه انقلاب در استان خواهد شد .

میرقیصری در ادامه افزود: در انتهای این نشست استاد شجاعی بصورت رایگان به علاقه مندان مشاوره دینی و خانواده ارایه خواهد کرد .

لازم به ذکر است، این نشست هر هفته یکشنبه ها ، راس ساعت 18:30 با سخنرانی استاد محمد شجاعی در سالن همایش های سازمان تبلیغات اسلامی استان قم واقع در بلوار جمهوری نبش کوچه 6 برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست های «مبانی انسان شناسی در تمدن نوین الهی» در قم

برگزاری نشست های «مبانی انسان شناسی در تمدن نوین الهی» در قم