مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 10:372022-05-22اقتصادي

325 میلیارد اعتبارات سفر رییس جمهوری در حوزه منابع طبیعی مصوب شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: 325 میلیارد تومان اعتبارات سفر رییس جمهوری در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان مصوب شد.

- با بیان اینکه اعتبارات پروژه های پیشنهادی منابع طبیعی و آبخیزداری اصفهان را در پنج محور ارسال کردیم، اظهار داشت: خوشبختانه اعتبارات سفر در حوزه منابع طبیعی، در استان، وزارت خانه (جهاد کشاورزی) و نهاد ریاست جمهوری مصوب شده است.

وی افزود: اجرای پروژه های آبخیزداری و آبخوانداری را که مطالعات آنها سال های پیش انجام شده و آماده عملیاتی شدن است، پیشنهاد دادیم که 250 میلیارد تومان از محل مصوبات سفر برای اجرای این پروژه ها تأیید شد.

30 میلیارد تومان در حوزه مقابله با بیابان زایی و ریزگردها مصوب شد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان ادامه داد: همچنین در حوزه پروژه های بیابان زدایی و مقابله با بیابان زایی و ریزگردها 30 میلیارد تومان مصوب شد.

کاظمی با اشاره به اینکه از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری برای صیانت از جنگل های زاگرسی در فریدونشهر و سمیرم 15 میلیارد تومان پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: همچنین ردیف 15 میلیارد تومانی تحت عنوان تجهیز یگان حفاظت برای مقابله با حریق و حفاظت از عرصه های طبیعی استان مصوب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

325 میلیارد اعتبارات سفر رییس جمهوری در حوزه منابع طبیعی مصوب شد

325 میلیارد اعتبارات سفر رییس جمهوری در حوزه منابع طبیعی مصوب شد