مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 10:372022-05-22اقتصادي

80 هزار تن جو در استان سمنان تولید می شود


معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه بانک ها هرکدام 100 میلیارد تومان برای خرید جو تقبل کردند، گفت: 80 هزار تن جو برای سال جاری در استان تولید می شود.

- ، خدابخش عرب صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از مزارع جو سمنان از تأمین منابع لازم برای خرید جو تولید استان خبر داد و ابراز داشت: چهار بانک و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی هرکدام 100 میلیارد تومان برای خرید جو تولید استان متقبل شدند.

وی با بیان اینکه می بایست بخشی از نهاده های دامی از محل تولید داخل استان تأمین شود، افزود: به این منظور برنامه ریزی خرید حداقل 35 هزار تن توسط تشکل های عشایری و دامی استان صورت گرفته است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه منابع موردنیاز برای خرید این میزان جو تولید حدود 400 میلیارد تومان است، ابراز داشت: انتظار می رود این بانک ها همکاری همه جانبه را در ارائه تسهیلات مورد نیاز کشاورزان داشته باشد.

عرب در ادامه تصریح کرد: پرداخت این تسهیلات با بازپرداخت یک ساله برنامه ریزی شده است که درخواست می شود تا علاوه بر موارد مذکور بانک ها وثیقه زیر کلید بردن انبارهای جو را نیز در دستور کار خود داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 هزار تن جو در استان سمنان تولید می شود

80 هزار تن جو در استان سمنان تولید می شود