مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 10:222022-05-22اقتصادي

12 هزار مترمربع زمین برای ساخت مسکن مددجویی در مازندران تامین شد


مدیرکل کمیته امداد مازندران از تهیه و تامین 12 هزار مترمربع زمین توسط خیران برای ساخت مسکن مددجویان تحت پوشش در استان خبر داد.

- با اشاره به برپایی جشن رمضان در برخی از شهرهای استان اظهار داشت: در این ماه مردم و خیران پای کار آمدند و خیران یک میلیون و 400 هزار پرس غذای گرم را در قالب اطعام مهدوی به نیازمندان دادند.

وی اهدای 100 هزار پرس سبد غذایی و معیشتی را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: طی نیازسنجی های صورت گرفته، دو هزار و 500 خانوار نیازمند مسکن بودند که هزار خانوار دارای زمین بودند و پروانه ساختمان برای آنها صادر شد.

وی تهیه زمین برای افراد نیازمند را از جمله برنامه ها ذکر کرد و گفت: خیران 12 هزار مترمربع زمین برای ساخت مسکن مددجویان فاقد مسکن اهدا کردند و در حال تلاش هستیم تا پروانه ساختمان این افراد را دریافت کنیم.

حجت الاسلام عالیشاه میزان کمک های نقدی و کالایی خیران را بیش از 50 میلیارد تومان بیان کرد و گفت: در ماه رمضان از سه هزار و 400 خانواده نیازمند در استان بازدید شده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران یادآور شد: با همکاری خیران تمامی جهیزیه مورد نیاز مددجویان در استان تأمین شد و چند روز گذشته 300 سری جهیزی و هزار دستگاه لوازم خانگی بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار مترمربع زمین برای ساخت مسکن مددجویی در مازندران تامین شد

12 هزار مترمربع زمین برای ساخت مسکن مددجویی در مازندران تامین شد