مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 10:122022-05-22سياسي

استاد از دست دادن فرصت ها هستیم تا به دیوار بخوریم


ما استاد از دست دادن فرصت ها هستیم تا به دیوار بخوریم و این به دیوار خوردن ها به قیمت تحمیل سختی های غیرضروری بر مردم و لاجرم فقر و تنگدستی آنهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علی مطهری، نماینده سابق مجلس طی یادداشتی برای روزنامه اعتماد نوشت: اگر در روند تصمیم گیری های مان در مسائل حیاتی کشور از ابتدای انقلاب تاکنون دقت کنیم، درمی یابیم که سیاست ما سیاست دیوارخوری بوده است.

یعنی آنقدر فرصت ها را از دست داده ایم که خورده ایم به دیوار، آنگاه از روی اجبار تصمیمی گرفته ایم و به عبارتی تصمیمی بر ما تحمیل شده است.

یک نمونه آن، موضوع گروگانگیری ما در سفارت امریکاست که آنقدر آن را طولانی کردیم که دیگر امریکا هم بی خیال شده بود و زمانی آزادی گروگان ها را پذیرفتیم که سودی به حال مان نداشت.

یعنی زمانی پذیرفتیم که به دیوار خوردیم؛ آنگاه در الجزایر بیانیه ای را امضا کردیم که خسارت محض بود و تا سال ها پول هایی را بابت خسارت به امریکا پرداخت کردیم و هنوز گرفتار تحریم بابت آن ماجرا هستیم.

نمونه دیگر، روند تصمیم گیری درباره پایان دادن به جنگ تحمیلی است که باز فرصت هایی را از دست دادیم.

مثلا می توانستیم زمانی که فاو و جزیره مجنون و شهر هایی مثل حلبچه در دست ما بود اعلام آتش بس کنیم، ولی زمانی این کار را کردیم که همه این ها از دست مان رفته بود و ارتش ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد از دست دادن فرصت ها هستیم تا به دیوار بخوریم

استاد از دست دادن فرصت ها هستیم تا به دیوار بخوریم