مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 10:072022-05-22اقتصادي

اولویت توسعه اردبیل اجرای پروژه های پیشران است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: اولویت توسعه استان اردبیل اجرای پروژه های پیشران در مسیر توسعه پایدار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داود شایقی صبح یکشنبه در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: تکمیل 6 پروژه عمرانی در این استان با تخصیص اعتبارات لازم در اولویت قرار گرفته است.

وی اولویت توسعه استان را اجرای پروژه های پیشران در مسیر توسعه پایدار اعلام کرد و گفت: تکمیل راه آهن اردبیل – میانه، تکمیل 50 کیلومتر بزرگراه ، بهره برداری از پایاب سدهای خداآفرین، عمارت، گیوی و بفراجرد در جنوب و شمال استان از جمله این پروژه ها است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل تصریح کرد: با مدیریت استاندار اردبیل و مسئولیتی که مدیران دستگاه های اجرایی بر عهده گرفتند، شتاب بیشتری را در اجرای این طرح ها شاهد هستیم که نمونه آن تکمیل بزرگراه اردبیل – مشگین شهر در سال جاری و تخصیص منابع ماده 56 برای جاده اردبیل – سرچم است که تا 400 میلیارد تومان از این منابع تخصیص می یابد.

شایقی افزود: پروژه های اولویت دار دیگر استان، تکمیل پروژه راهسازی پارس آباد – مشگین به طول 137 کیلومتر و جاده گرمی – بیله سوار به طور 89 کیلومتر است که اعتبارات لازم برای این پروژه ها هم جذب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت توسعه اردبیل اجرای پروژه های پیشران است

اولویت توسعه اردبیل اجرای پروژه های پیشران است