مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 10:072022-05-22دانش

نانوذرات به کمک درمان جراحت های جدی آمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با همکاری صنعت و دانشگاه، قرار است یک ابزار مبتنی بر واقعیت افزوده ایجاد شود که با کمک نانوذرات می تواند به افراد نظامی و غیرنظامی که دچار آسیب و جراحت شدید شده اند، - با همکاری صنعت و دانشگاه، قرار است یک ابزار مبتنی بر واقعیت افزوده ایجاد شود که با کمک نانوذرات می تواند به افراد نظامی و غیرنظامی که دچار آسیب و جراحت شدید شده اند، یاری رسانده تا از مرگ نجات پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با همکاری صنعت و دانشگاه، قرار است یک ابزار مبتنی بر واقعیت افزوده ایجاد شود که با کمک نانوذرات می تواند به افراد نظامی و غیرنظامی که دچار آسیب و جراحت شدید شده اند، یاری رسانده تا از مرگ نجات پیدا کنند.

سنترلاین بیومدیکال (Centerline Biomedical) از همکاری تحقیق و توسعه ای با نیروی هوایی آمریکا خبر داد.

آن ها به دنبال توسعه سامانه جدیدی برای احیای تروما هستند که در این مسیر از فناوری واقعیت افزوده و نانوذرات استفاده می کنند.

سنترلاین بیومدیکال اعلام کرد که یک استارت آپ مستقر در کلیولند، کار بر روی پروژه ای را آغاز کرده تا در نهایت پلتفرم فناوری IOPS™ سنترلاین بیومدیکال را برای خدمات رسانی به نیاز های یکی از برترین مراکز مراقبت های بهداشتی، آموزش پزشکی و نیروی هوایی آمریکا یعنی the 59 th Medic


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوذرات به کمک درمان جراحت های جدی آمد

نانوذرات به کمک درمان جراحت های جدی آمد