مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 10:022022-05-22سياسي

اقتصادی را جراحی می کنیم که رو به موت است


نماینده مردم آزادشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ما اقتصادی را جراحی می کنیم که رو به موت است چراکه در نقاط مختلف کشور مردم با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه هستند.

- ، غلامعلی کوهساری نماینده مردم آزادشهر در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه اول خرداد ماه) در نشست علنی مجلس در اخطاری درباره موضوع شفافیت قوای سه گانه و عدم انضباط دستگاه های اجرایی و سایر نهادها در اجرای آن گفت: با استناد به اصل 84 قانون اساسی و با توجه به اینکه هر نماینده در برابر تمام ملت مسئول است و می تواند در همه مسائل داخلی و خارجی اظهارنظر کند، باید بگوییم موضوعی که امروز در سطح جامعه مشاهده می کنیم وضعیت اقتصادی و مشکلات مردم است که نیازمند توجه جدی است.

کوهساری عنوان کرد: ما اقتصادی را جراحی می کنیم که رو به موت است، با این جراحی نه تنها اقتصاد بلکه مردم را هم جراحی می کنیم.

در نقاط مختلف کشور شاهد مشکلات بیماری و اقتصادی مردم هستیم.

وی با اشاره به صف های طولانی نانوایی در سطح کشور بیان کرد: نباید شاهد باشیم مردم ما برای گرفتن یک یا دو قرص نان زمان زیادی را معطل بمانند.

نماینده مردم آزادشهر همچنین با اشاره به موضوع شفافیت قوای سه گانه و دستگاه های اجرایی گفت: همانطور که رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مطرح کرد در این موضوع نباید صرفاً به آرای شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصادی را جراحی می کنیم که رو به موت است

اقتصادی را جراحی می کنیم که رو به موت است