مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 09:222022-05-22اقتصادي

طعم شیرین فرزندآوری به زوج های جوان/ 121 کودک در مرکز ناباروری «بیرجند» متولد شد


سرپرست مرکز جامع بیماران خاص خراسان جنوبی گفت: پیش از این زوج های نابارور به استان های یزد و تهران اعزام می شدند که با تکمیل چرخه خدمات مرکز ناباروری استان دیگر نیازی نیست زوج های نابارور به سایر استان ها مراجعه کنند.

- وجیه الله رییسی، سرپرست مرکز جامع بیماران خاص خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به اینکه مرکز بیماری های خاص در سال 93 با کمک خیرین در استان راه اندازی شد، اظهار داشت: این مرکز سرانجام در سال 1397 افتتاح شد.

وی بیان داشت: بخش زیادی از تجهیزات این مرکز از طریق وزارت بهداشت و هیأت امنای صرفه جویی ارزی تهیه شده که آن زمان این تجهیزات حدود سه میلیارد تومان بوده و در حال حاضر ارزش ریالی این تجهیزات بیش از 50 میلیارد تومان است.

تکمیل چرخه درمان ناباروری استان سرپرست مرکز جامع بیماران خاص خراسان جنوبی با اشاره به راه اندازی چرخه فعالیت این مرکز به طور کامل، تبیین کرد: پیش از این زوج های نابارور به استان های یزد و تهران اعزام می شدند که با تکمیل چرخه خدمات مرکز ناباروری استان دیگر نیازی نیست زوج های نابارور به سایر استان ها مراجعه کنند.

رییسی افزود: خوشبختانه با بسته حمایتی که از سوی وزارت بهداشت چند سال است ابلاغ شده، 90 درصد هزینه ها از طریق یارانه ای که وزارت بهداشت در نظر گرفته، تأمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طعم شیرین فرزندآوری به زوج های جوان/ 121 کودک در مرکز ناباروری «بیرجند» متولد شد

طعم شیرین فرزندآوری به زوج های جوان/ 121 کودک در مرکز ناباروری «بیرجند» متولد شد