مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 09:222022-05-22سياسي

راه آهن خسروی از پروژه های مهم سفر رییس جمهور به کرمانشاه است


عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: راه آهن خسروی از پروژه های مهم سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه است.

- اظهار کرد: طی آینده نزدیک رییس جمهور به استان کرمانشاه سفر خواهند کرد و قطعاً این سفر آثار و برکات بسیاری برای استان به همراه خواهند داشت و اعتبار لازم برای پروژه های مهم در نظر گرفته می شود.

وی افزود: سامانه گرمسیری، راه آهن خسروی، پروژه های حوزه نفت و گاز، پالایشگاه آناهیتا، آزاد راه همدان به کرمانشاه و خسروی، منطقه آزاد تجاری قصرشیرین و سایر پروژه هایی در حوزه عمرانی، اقتصادی و کشاورزی از جمله پروژه های پیش بینی شده برای سفر رییس جمهوری است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب تصریح کرد: بعضی از پروژه ها مانند منطقه آزاد تجاری قصرشیرین و راه آهن خسروی علاوه بر اثرات مثبت استانی دارای فواید کشوری و منطقه ای است.

حیدری با اشاره به آخرین وضعیت آزادراه همدان به کرمانشاه و خسروی، بیان کرد: این پروژه در ابتدا و در چند کیلومتری شهر همدان متوقف شده که برای به سرانجام رسیدن این پروژه نیازمند تخصیص اعتبارات است.

وی با بیان اینکه راه آهن خسروی علاوه بر فواید استانی و ملی دارای اثرات منطقه ای است، گفت: اعتبار لازم برای راه آهن خسروی در بودجه سال جاری در نظر گرفته شده اما عمده این اعتبارات ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن خسروی از پروژه های مهم سفر رییس جمهور به کرمانشاه است

راه آهن خسروی از پروژه های مهم سفر رییس جمهور به کرمانشاه است