مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 08:472022-05-22سياسي

اجرای رزمایش «دفاع از مقر» در سمنان


رزمایش «دفاع از مقر» در شرکت برق منطقه ای سمنان اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، با حضور بسیجیان و نیروهای حراست شرکت برق منطقه ای سمنان، رزمایش دفاع از مقر در این شرکت و معاونت بهره برداری در شهرهای سمنان، شاهرود و گرمسار برگزار شد.

فرشاد همافر، مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به اهمیت برگزاری این رزمایش در جهت حفاظت و ایمنی بیشتر از تأسیسات و تجهیزات صنعت برق گفت: این رزمایش که با اعلام عمومی از سوی بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان و اداره کل حراست استان برگزار شد، کارکنان بسیجی و دفتر حراست شرکت برق منطقه ای سمنان با حضور در محل های از پیش تعیین شده، به حراست از تأسیسات این شرکت پرداختند.

همافر افزود: بسیجیان حاضر در این رزمایش با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، ضمن آموزش و به روزرسانی اطلاعات و مهارت های رزمی و دفاعی خود، با مبانی مقابله با جنگ های نوین و … نیز آشنا شدند.

 وی با اشاره به بررسی و بازنگری مجدد نقاط حساس و آسیب پذیر صنعت برق استان در این رزمایش گفت: در این رزمایش آمادگی نیروهای بسیجی جهت خنثی کردن و یا کاهش تأثیرات اقدامات تخریبی دشمن و ممانعت از دستیابی و ایجاد خسارت به بخش های مهم تأسیسات صنعت برق، مورد ارزیابی قرار گرفت و نقاط قوت و قابل بهبود این رزمایش بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رزمایش «دفاع از مقر» در سمنان

اجرای رزمایش «دفاع از مقر» در سمنان