مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 07:222022-05-22سياسي

مشکلات اقتصادی را حل کنید، مشکل جمعیت حل می شود


تلاشی که برای تشویق مردم به تکثیر جمعیت در کشور صورت می گیرد، هم لازم است و هم مفید.

این اقدام هرچند بسیار دیر شروع شده، ولی باید با قوت و قدرت ادامه یابد و تا رسیدن به نتیجه مطلوب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی، مشکل پیری جمعیت و کاهش شدید تولیدمثل که اکنون کشور ما به آن مبتلا شده، نتیجه سیاست اشتباهی بود که در اوائل دهه هفتاد براساس تصمیم مسئولین نظام به اجرا درآمد.

در همان زمان، روزنامه جمهوری اسلامی با انتشار سرمقاله ها، مقالات، مصاحبه ها و گزارش هایی، نادرست بودن این سیاست را یادآور شد و علاوه بر این، اینجانب شخصاً هشدارهایی نیز به صورت حضوری و شفاهی به مسئولین ارشد نظام دادم، ولی متأسفانه گوش شنوایی وجود نداشت و شد آنچه نمی بایست می شد.

مردم، در آن زمان به دلیل شنوایی خاصی که از مسئولین نظام داشتند، به توصیه های آن ها عمل کردند و سیاست کنترل جمعیت توانست به هدف خود برسد به ویژه آنکه بعضی از علمای حوزه های علمیه نیز به این سیاست رنگ شرعی دادند تا از این طریق نیز مردم به کنترل جمعیت رغبت بیشتری نشان دهند.

این سیاست در بعضی مناطق ازجمله بلوچستان با استقبال مواجه شد و حتی مردم آن مناطق تشویق به تلاش برای ازدیاد نسل و برهم زدن موازنه جمعیت شدند و همینطور هم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اقتصادی را حل کنید، مشکل جمعیت حل می شود

مشکلات اقتصادی را حل کنید، مشکل جمعیت حل می شود