مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 22:422022-05-21اقتصادي

طرح هدفمندی پرداخت یارانه ها در بخش زراعت تحول عظیمی ایجاد می کند


رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: طرح هدفمند نمودن نظام پرداخت یارانه ها در بخش زراعت تحول عظیمی ایجاد می کند.

- ، اکبر فتحی شامگاه امروز شنبه در جلسه کارگروه تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: واردات با ارز ترجیحی تولید داخلی را نیز تحت الشعاع قرار می دهد زیرا زمانی که ارز در دسترس باشد و اقدام به واردات کالا گردد دیگر انگیزه ای برای تولید کننده داخلی باقی نمی ماند اما با واقعی شدن قیمت ها، تولیدات داخلی نیز مورد توجه و اولویت قرار می گیرد.

این امر هم در مورد بخش دام حاکم است، هم در مورد بخش زراعت.

بنابراین به نظر می رسد طرح هدفمند نمودن نظام پرداخت یارانه ها در بخش زراعت تحول عظیمی ایجاد نماید در صورتی که همه متولیان، متصدیان و تشکل ها با هم در راستای توجیه و تبیین این طرح برای کشاورزان حرکت نمایند چرا که قیمت های واقعی از جمله قیمت واقعی گندم یا جو انگیزه تولید را افزایش می دهد.

به این ترتیب اجرای طرح فوق در فصل کشت آتی و حتی در مدت زمان باقی مانده برای داشت مؤثر بوده و بالابردن هر چه بیشتر عملکرد محصول طبیعتاً در معیشت و گذران زندگی کشاورزان تأثیرگذار خواهد بود در این راستا توجیه جامعه هدف کشاورزان امری است که باید بسیار مهم تلقی گردد زیرا در آینده قطعاً این طرح به نفع جامعه کشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هدفمندی پرداخت یارانه ها در بخش زراعت تحول عظیمی ایجاد می کند

طرح هدفمندی پرداخت یارانه ها در بخش زراعت تحول عظیمی ایجاد می کند