مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 22:122022-05-21سياسي

8 خودروی دولتی متخلف در زاهدان توقیف شد


سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان از توقیف 8 دستگاه خودروی دولتی متخلف در شهرستان زاهدان و تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، ابوالفضل احمدزاده اظهار داشت: با توجه به دستور اکید صادر شده مبنی بر اینکه استفاده از خودروهای دولتی به منظور مقاصد شخصی و خانوادگی پرسنل و مدیران دستگاه های اجرایی ممنوع بوده و حرمت شرعی و قانونی دارد رسیدگی به این موضوع به طور جد در دستور کار دادستانی مرکز استان قرار گرفت.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان سیستان وبلوچستان افزود: در همین راستا هفته گذشته طی نامه ای کتبی به پلیس راهور تکلیف شد تا در صورت مشاهده موارد تخلف بدون مماشات با متخلفان برخورد و خودروهای شناسایی شده را به پارکینگ منتقل کنند.

وی تاکید کرد: از زمان صدور این دستور ویژه و طی مدت تقریباً یک هفته تعداد 8 دستگاه خودرو که در ساعات اداری و غیراداری نسبت به انجام امورات شخصی و خانوادگی پرسنل و مدیران در سطح شهرستان زاهدان تردد می کردند توقیف و روانه پارکینگ شده است.

وی تصریح کرد: از آنجا که این طرح با حمایت و پشتیبانی مردمی در سطح استان همراه شده است بسیاری از شهروندان در سایر شهرستان ها نیز خواستار اجرایی شدن آن در محل سکونت خود شده اند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 خودروی دولتی متخلف در زاهدان توقیف شد

8 خودروی دولتی متخلف در زاهدان توقیف شد