مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 22:022022-05-21سياسي

تقدیر شورای هیئت های مذهبی کشور از حضور در انتخابات این شوراها


شورای هیئت های مذهبی کشور از حضور گسترده هیئت های مذهبی در ششمین دوره انتخابات این شورای هیئت های مذهبی تقدیر کرد.

- ، شورای هیئت های مذهبی کشور با صدور پیامی از حضور گسترده هیئت های مذهبی در ششمین دوره انتخابات شورای هیئت های مذهبی تقدیر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: بار دیگر پیشانی اخلاص بر درگاه ربوبی حضرت حق می ساییم و خداوند بزرگ را سپاسگزاریم که بار دیگر توفیق نوکری در دستگاه سالار شهیدان و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را در سراسر جغرافیای ایران سربلند نصیب منتخبین و خادمین آستان مقدس اباعبدالله الحسین (ع) کرد.

بی تردید استقبال گسترده و حضور حماسی و ماندگار مجموعه مسئولین هیئت های مذهبی در سراسر ایران اسلامی در ششمین دوره انتخابات هیئت های مذهبی، صفحه ای زرین و پرافتخار در دفتر افتخارات مردمان بصیر و انقلابی کشور امام حسین (ع) اضافه نمود.

در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: شورای هیئت های مذهبی کشور ضمن سپاس فراوان از حسن اعتماد و عنایت هیئت های مذهبی سراسر کشور به خادمین خود، توفیق خدمت بیشتر به مردم عزیز و شبکه عظیم و تأثیر گذار هیئت های مذهبی را از پروردگار عالمیان خواستار است.

در پایان این اطلاعیه بیان شده است: از ریاست محترم تبلیغات اسلامی کل کشور معاونین و حراست کل، ریاست محترم سازمان هیئت و تشکلهای دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر شورای هیئت های مذهبی کشور از حضور در انتخابات این شوراها

تقدیر شورای هیئت های مذهبی کشور از حضور در انتخابات این شوراها