مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 21:322022-05-21اجتماعي

جشنواره نوجوان سالم گام مهم در مبارزه با آسیب های اجتماعی است


رییس اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش گفت: جشنواره نوجوان سالم گام مهم فرهنگی در اجتماعی شدن مبارزه با آسیب های اجتماعی به ویژه مواد مخدر است.

- ، سید عین الله طیموری فرد عصر شنبه با حضور در اردبیل در آیین اختتامیه مرحله استانی یازدهمین جشنواره نوجوان سالم اظهار کرد: جشنواره نوجوان سالم گام مهم فرهنگی در اجتماعی شدن مبارزه با آسیب های اجتماعی به ویژه مواد مخدر است.

وی ضمن تبیین برنامه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی دانش آموزان در قالب نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان گفت: این برنامه، برنامه پایداری از خدمات چند وجهی برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در دانش آموزان مبتنی اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین است.

رییس اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش افزود: رشد و توسعه کیفی و کمی جشنواره در سال های متوالی نشان از اقبال عمومی معلمان، دانش آموزان و والدین به این نهضت فرهنگی است.

طیموری فرد همچنین از مرکز فوریت های روانی و اجتماعی نماد (خط 1570) بازدید کرد و افزود: اهمیت عدالت دسترسی به خدمات مشاوره ای و روان شناختی، دسترسی رایگان و برخط تمامی دانش آموزان، والدین و حتی معلمان از مزایای خط ملی نماد (1570) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره نوجوان سالم گام مهم در مبارزه با آسیب های اجتماعی است

جشنواره نوجوان سالم گام مهم در مبارزه با آسیب های اجتماعی است