مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 21:272022-05-21سياسي

راه اندازی سامانه های شفافیت و سوت زنی برای نظارت مردم بر شهرداری اصفهان


سامانه سوت زنی به منظور ارائه خدمات شایسته به شهروندان و ارتقا سلامت اداری آغاز به کار کرده است همچنین شهروندانی که علاقمند هستند در جریان جزییات مسائل شهرداری قرار بگیرند می توانندجزییات آن را در سامانه شفافیت رصد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم زاده، شهردار اصفهان صبح امروز در برنامه زنده رادیویی اظهار داشت: سامانه سوت زنی به منظور ارائه خدمات شایسته به شهروندان و ارتقا سلامت اداری آغاز به کار کرده است و مردم از امروز تبلیغات آن را در شهر مشاهده خواهند کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس، اگر شهروندی در مراجعه به بخش های مختلف شهرداری با تخلفی مواجه شد می تواند از طریق سامانه سوت زنی موضوع را به مراجع ذی ربط اطلاع دهد.

قاسم زاده پیرامون روش های ثبت شکایت توسط شهروندان توضیح داد: شهروندان می توانند از طریق شماره تلفن 3890 و یا با مراجعه به درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان به آدرس Isfahan.

ir به سامانه سوت زنی وارد شوند و موضوع را منعکس کنند که در این صورت، بلافاصله دستگاه های نظارتی ورود خواهند کرد و نتیجه بررسی، پیگیری و به خود شهروندان نیز گزارش می شود.

شهردار اصفهان یادآور شد: در صورتی که از طریق اطلاعات شهروندی بتوانیم تخلف و یا اشتباهات موجود در شهرداری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه های شفافیت و سوت زنی برای نظارت مردم بر شهرداری اصفهان

راه اندازی سامانه های شفافیت و سوت زنی برای نظارت مردم بر شهرداری اصفهان