مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 20:572022-05-21اقتصادي

آذربایجان شرقی صنعتی ترین استان کشور است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی صنعتی ترین استان کشور است و این منطقه ظرفیت ها و پتانسیل های بالای صنعتی و معدنی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صابر پرنیان عصر شنبه در حاشیه بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از طرح توسعه 100 هکتاری شهرک صنعتی بناب طی سخنانی اظهار کرد: رفع مشکلات موجود در شهرک های صنعتی مهم ترین نیازهای شهرک های صنعتی است و تأمین زیرساخت ها، احیای واحدهای راکد و افزایش واحدهای صنعتی از مهم ترین مزایای حضور مسئولین کشوری در استان ها به شمار می رود.

پرنیان سپس آذربایجان شرقی را صنعتی ترین استان کشور اعلام کرد و افزود: این استان برخلاف سایر استان ها که از اوایل انقلاب سرمایه گذاری دولتی در آنها اتفاق افتاده است، از لحاظ بخش خصوصی صنعتی ترین استان کشور محسوب می شود.

وی تصریح کرد: شهرستان بناب نیز با عنوان شهری صنعتی و اقتصادی در استان آذربایجان شرقی دارای مردمانی سخت کوش است.

لزوم راه اندازی واحدهای نیاز به آب کمتر در فاز دوم توسعه شهرک صنعتی بناب فرماندار بناب نیز در حاشیه بازدید معاون وزیر صمت از طرح توسعه 100 هکتاری شهرک صنعتی بناب با اشاره به ضرورت ایجاد واحدهای کم نیاز به آب در فاز دوم توسعه شهرک صنعتی بناب گفت: شهرستان بناب با معضل کم آبی دست و پنجه نرم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی صنعتی ترین استان کشور است

آذربایجان شرقی صنعتی ترین استان کشور است