مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 19:422022-05-21سياسي

ضرورت تلاش روابط عمومی ها برای معرفی خراسان شمالی در سطوح ملی و فرا ملی


برای برندسازی یک استان و معرفی آن در سطوح ملی، انعکاس سخنان استاندار بعنوان مطالبات مردم، برعهده رسالت خطیر روابط عمومی ها است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در دیدار اعضای نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در استان اظهارکرد: تلاش روابط عمومی ها برای معرفی استان در سطوح ملی و فراملی و پیشرفت و توسعه روابط عمومی ها با مطالبه گری ضرورت دارد.

وی در این دیدار با بیان اینکه روابط عمومی ها زبان واحد یک مجموعه هستند، گفت: برای برندسازی یک استان و معرفی آن در سطوح ملی، انعکاس سخنان استاندار بعنوان مطالبات مردم، برعهده رسالت خطیر روابط عمومی ها است، تا رسانه های معاند نتوانند در مقابل این هنر اقداماتی علیه این کشور انجام دهند.

استاندار خراسان شمالی روابط عمومی ها را نبض یک سیستم و مجموعه دانست و افزود: اگر این نبض خاموش شود تمام مجموعه به تبع آن خاموش خواهد شد.

وی با اشاره به این نکته که مدیریت تنها ذاتی نیست بلکه اکتسابی و متکی به داشتن هنر و استعداد نیز هست، گفت: روابط عمومی ها برای افزایش بهره وری سیستم و مجموعه خود باید با اشراف کامل به تمامی اطلاعات و چاشنی هنر و استعداد مسیر پیشرفت و توسعه استان را طی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تلاش روابط عمومی ها برای معرفی خراسان شمالی در سطوح ملی و فرا ملی

ضرورت تلاش روابط عمومی ها برای معرفی خراسان شمالی در سطوح ملی و فرا ملی