مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 19:372022-05-21اجتماعي

علوم پزشکی اصفهان: شهروندان از خروج غیر ضروری از منزل خودداری کنند


دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با توجه به اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان مبنی بر وزش باد و گرد و خاک و نفوذ توده گرد و خاک اطلاعیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طی بیانیه ای درباره افزایش ریزگردها در آسمان استان اصفهان اعلام کرد: با توجه به اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان مبنی بر وزش باد و گرد و خاک و نفوذ توده گرد و خاک از روز شنبه 31 اردیبهشت ماه وادامه شرایط تا اواخر روز سه شنبه 3 خرداد ماه، پیش بینی می شود وزش باد نسبتا شدید تا شدید، خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا، افزایش شاخص کیفیت هوا، احتمال شکستن درختان فرسوده و آسیب به سازه های موقت و گلخانه ها را در برداشته باشد.

در این بیانیه آمده است: میزان کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس و در بعضی از ساعات روز در شرایط ناسالم برای عموم در اکثر مناطق استان به ویژه مناطق شمال، غرب و شرق استان قرار بگیرد، بنابراین معاونت بهداشتی دانشگاه جهت کاهش اثرات ناشی از آلودگی هوا بر سلامت جامعه و کاهش انتشار آلاینده ها، توصیه هایی بهداشتی زیر به شهروندان ارائه کرد.

در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده از هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می شود تا شرایط به حالت مطلوب برگردد، خودداری کنند و شهروندان تا حد امکان از خروج غیر ضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم پزشکی اصفهان: شهروندان از خروج غیر ضروری از منزل خودداری کنند

علوم پزشکی اصفهان: شهروندان از خروج غیر ضروری از منزل خودداری کنند