مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 18:472022-05-21اجتماعي

غبار غلیظ و گسترده از روز دوشنبه در کرمانشاه


مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به ورود موج کم رطوبت دیگری در روزهای دوشنبه و سه شنبه به جو منطقه، غبار غلیظ و گسترده برای استان کرمانشاهدر این روزها پیش بینی کرد.

- اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه های هواشناسی هوای استان کرمانشاه امروز شنبه، غبارآلود در بعضی ساعات همراه با وزش باد و رشد ابر خواهد بود که پیش بینی می شود از بعدازظهر به تدریج از غلظت غبار در نقاط مختلف استان کاسته شود.

وی با اشاره به پایداری هوا در ادامه روز شنبه و روز یکشنبه، افزود: در روز یکشنبه پدیده قابل ملاحظه ای برای استان کرمانشاه نخواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت، در روزهای دوشنبه و سه شنبه موج کم رطوبت دیگری جو منطقه را تحت تأثیر قرار می دهد.

وی ادامه داد: این موج مجدداً شرایط را برای تقویت میدان های باد و نفوذ غبار به جو استان کرمانشاه فراهم خواهد کرد و انتظار می رود؛ غبار نسبت به امروز، با غلظت و گستردگی بیشتری، سبب کاهش دید و کیفیت هوا در استان کرمانشاه می گردد.

دولتشاهی خاطرنشان کرد: در روزهای چهارشنبه تا جمعه اگر غباری در استان کرمانشاه مشاهده شود؛ غالباً رقیق خواهد بود.

وی همچنین به دمای هوا که طی امروز و فردا (یکشنبه) تغییرات چندانی نخواهد داشت ااره کرد و گفت: در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه دمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غبار غلیظ و گسترده از روز دوشنبه در کرمانشاه

غبار غلیظ و گسترده از روز دوشنبه در کرمانشاه